Kontrola radnog vremena

Kontrola radnog vremena je zasebno područje kontrole pristupa sa svrhom evidencije ulaska i izlaska zaposlenika iz poslovnog prostora što se naknadno koristi za obračun plaće pa joj glavna svrha nije zaštitna nego administrativna. Kontrolom radnog vremena definiraju se radne smjene, godišnji odmor, bolovanja i ostali parametri potrebni za kasniji obračun plaće, te razlozi izostanka zaposlenika (privatno, službeno, liječnik i sl.) s radnog mjesta. Kontrola radnog vremena može se riješiti neovisno, no najčešće se kombinira sa sustavom kontrole pristupa jer su logično povezani u smislu medija identifikacije i smještaja kontrolnih točaka. Ipak, sustav kontrole radnog vremena može se koristiti istovremeno i za kontrolu pristupa (otvaranje vrata) i kontrolu radnog vremena. Između ostalog vođenje kontrole radnog vremena regulirano je zakonom i za to postoje određene obveze, a uz Riselove sustave za kontrolu radnog vremena uštedjet ćete novac i vrijeme!

Pomoću sustava kontrole radnog vremena možete vrlo jednostavno povezati sve udaljene poslovnice i imati potpunu kontrolu prisutnosti vaših djelatnika u svim poslovnicama, u realnom vremenu, također možete omogućiti kontrolu prolaza (otvaranje vrata ureda i skladišta samo određenim djelatnicima) te imati evidenciju korištenja godišnjih odmora, bolovanja, službenih putovanja, terenskom radu i sl., kao i obračunavati radno vrijeme, troškove prijevoza, toplog obroka.

Želite li da vam naši licencirani stručnjaci besplatno pomognu pri procjeni i daju optimalno rješenje za vaš objekt kontaktirajte nas na broj telefona 091/1919-091 ili e-mail risel@risel.hr.

Kontaktirajte nas

Kontaktirajte nas





 


Kontaktirajte nas